maandag 27 mei 2013

Aargh!

We worden er gek van. Even fototje doorsturen, even filmpje uploaden. Vergeet het maar. Uren werk! Alles gaat traag, traag, traag. Als Nelle slaapt, dan loop ik snel (ja ikke wel, als enige!) naar de ontvangstruimte in de manege. Daar heb ik (ja, inderdaad...trage!) wifi waarmee ik dan snel (lees: traag) iets probeer te uploaden. Ik wacht en beweeg niet zodat alle aandacht kan gaan naar het uploaden (en ons laptopje niet crasht, we hebben ervaring!). Na heel lang wachten (lees: uren) is Nelle allang terug wakker en het beu om rond de computer te cirkelen (en ik om haar telkens weer te gaan vangen als ze van de computer wegloopt). We hopen dat het wachten loont en krijgen als cadeau... een error! en de boodschap: 'probeer het later opnieuw'. Ja hoor, met plezier!

Als bonus bovenop de trage verbinding en onbetrouwbare programma's, genieten we van enkele extra's bij het uploaden: foto's uploaden naar Blogger kan enkel via Google+. Google+ laadt foto's automatisch op als je wifi hebt. Hij heeft alleen moeite om je hele selectie te uploaden. Heb je na uren wachtplezier geluk en krijg je de foto's online, dan blijken bij het toevoegen op de blog altijd enkele foto's uit je selectie verdwenen te zijn. Ga terug naar start, je mag het uploaden nog een keer proberen.

Andere bonus: Blogger heeft ook een app. Die werkt perfect op onze ipad. Wij zijn er erg blij mee. Na uren wachtplezier checken we het resultaat online:de foto's zijn bijna niet herkenbaar. Gratis kwaliteitsvermindering bij upload via de app, u mag het nogmaals via de computer proberen.

Bonus 3 tot en met 25 hou ik nog even voor mezelf, ik hoop jullie er op een ander tijdstip mee te vermaken. Nu eerst even gaan ontstressen
Oh ja, bijgevoegd nog twee filmpjes (zie het als een soort bonus)

Nelle loopt in het gras:
http://www.youtube.com/watch?v=tMaCSvWQo7w

Nelle onder de buggy:
http://www.youtube.com/watch?v=n4lRrdmgMAc

Geen opmerkingen:

Een reactie posten