zaterdag 25 januari 2014

Montreal

Bonjour Montréal!

Il fait -25°...et Olivier, il a froid!

Bon, ik ging dus een rondje appartementjes bezoeken op de koudste dag van de week.
Mijn benen waren na 10 minuten ongevoelig en de appel die ik had meegenomen heb ik vrij snel moeten opeten voordat die bevroren was. Hij was nog eetbaar maar het bracht toch een lokale verdoving teweeg rondom te mond. Met moeite heb ik gelukkig niet in mijn lip gebeten. Dan snel m'n kap op en m'n jas helemaal tot boven toe. Even verschieten toen ik dus echt met mijn lip aan de ritssluiting bleef plakken door de kou. Dat is dus geen fabeltje! Even flink doorstappen en dan ontdooit de eerste laag kleren wel, vanaf dan was het eigenlijk een hele mooie wandeling.







Alle vijvers in de parken zijn veranderd in schaatsbanen



De jachthaven is ook gewoon dicht(gevroren) voor het seizoen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten